Friday, April 1, 2011

April Fool

Lama tol aku tak bukak blog nie.. entah tak tahu nak update aku..
tetiba boring tak tahu nak update apa... aku pun update laa sikit yee..
Aku sekarang kerja kat tv3.. kat primeworks studio. Sekarang ngah buat projek dengan NSTP and RHB bank.. SPELL IT RIGHT.. alaaa, peraduan yang budak2 duk eja eja bahasa english tu..
mesti korang semua tahu kan.
Aku kena timba ilmu lebih kat sini.. walaupun tersasar sikit dengan bidang yang aku minat iaitu film dan drama..
tapi layan selagi boleh...
Entah nak update apa dah... Bosan, 1 April nie.. tadi aku kena april fool teruk..
nak tahu kenapa? Ada ker producer aku suruh aku cari helikopter sebijik untuk buat 1 heli shoot saja..
aku fikir macam tak logik, membazir.. tapi apa kah daya.. boss kan.. aku ikut je..
pastu Asst Producer suruh aku tanya kat bahagian trasport kat tv3..
aku pun layan je arahan dorang..
*3#### tuutttt tunggu orang angkat..
ada la brother sorang nie angkat..
aku pun kenalkan la diri aku... dia tanya boleh bantu? aku terus jawab.. saya nak booking helikopter sebijik boleh?? apa dia jawab.. tv3 xada helikopter la dik.. DANG!!!!! terkena aku..boss aku semua gelakkan aku..
lawak tak?? ini la asam garam bekerja dengan orang kan... kita hanya boleh buat yng terbaik.. tak kisah la . yang penting aku be the best.. tp dorang puji aku.. sbb aku cool je. muka aku relex je.. memang la relex.. walaupun rasa muka aku bergetah cuka lateks..
huh... setakat nie je la korang. aku penat nak menaip nie.. Bye Bye semua...

No comments:

Post a Comment