Tuesday, November 30, 2010

Pratikal Telemovie : Dimana Isteriku

Tugasan yang diberi oleh Pengarah aku untuk shooting kali nie adalah handle conty.(kesinambungan). Aku membantu Abang Meor untuk handle job nie. 1st Aku ingat senang kerja nie. Yela.. kerjanya Ambik gambar, pastu salin time code untuk editing nanti. Tapi, sebenarnya susah... kekadang aku terlepas pandang pada konti artis seperti kain tudung artis. Pergerakan artis. Bila Pengarah tanya je.. Aku tak tahu nak jawab apa.. Ye lah.. Kita cuai kan... Walaupun Konti nie nampak senang, jawatan dia tak besar mana... tapi, Dia antara individu penting dalam penerbitan. Kalau konti xada... memang berterabur jalan cerita nanti. Kesinambungan tak sama..
Sekarang, selesai sudah penggambaran Telemovie : Dimana Isteriku.. Aku masih lagi dalam proses pratikal, so.. aku tunggu jawatan yang lagi mencabar untuk aku nanti.. Yeah.

2 comments:

  1. wow.....got a blog already.....good luck...anyway belajar jaga conty....hmm interesting.....wish i can do what you're doing right now.....but still stuck with my day job hahahah

    ReplyDelete
  2. Yeah... still learning.. but my target. in 2 years want become director. hehehe..

    ReplyDelete