Wednesday, December 1, 2010

Bila Di Kerusi Pengarah

Dalam semua orang sedang berlumba-lumba mencapai cita-cita masing masing... Aku pun sama... Menjadi seorang penerbit dan pengarah filem dan drama. Sebelum nie, aku hanya tonton je drama atau filem. Tapi bila kita dah duduk kat kerusi pengarah, baru kita tahu... bukan senang nak handle. Kalau skrip cantik,talent pun berwibawa.. memang semua berjalan dengan lancar. Tapi, kalau skrip tu pelik sikit, talent terlebih berwibawa... memang pusing kepala pengarah nie. Sebelum nie aku hanya mengarah filem pendek pelajar je. Belum lagi mengarah untuk production luar. Mesti tekanan kan.. Tapi semua nie tak mematahkan semangat aku untuk mencapai cita-cita aku... Thx to my mentor Shahrulezad yang banyak mengajar aku.. Thx to my family and friend yang banyak memberi semangat kat aku. thx alot guys.

7 comments:

  1. power kwn 2 aku ni dh skunk...
    klo dh wut muvie sndr nnti..
    jgn lpe pngil aku berlakon..
    hahhha...

    ReplyDelete
  2. insya'allah... kalau ada rezeki, leh buat movie sendiri. hehehehe

    ReplyDelete
  3. Hafis!!!!! best tgk kaw! moga tercapai impian jadi director!

    ReplyDelete
  4. best !! same ar cita2 kita ! hope u'll success in wutever u do .

    ReplyDelete
  5. Hehhe... Tp Dah dah habis pratikal.. takut pulak nak kemana. moga-moga dapat kerja

    ReplyDelete