Monday, January 3, 2011

Syarikat Penerbitan

Dalam Meneruskan Memburu Sebuah Impian Aku. Kekadang tu aku rasa takut jugak. 2011 kini, umur aku dah 22 tahun. Dalam azam tahun baru, ingin menubuhkan sebuah syarikat penerbitan. Tapi persoalannya, mampu ke aku? layak ke aku? Kalau Tubuh syarikat tu memang senang, tapi berjaya ke syarikat penerbitan tu menerbit karya layar ni.. Tu la selalu bermain main dalam kepala otak aku ni. Peluang terbuka luas utk aku meneruskan langkah aku. Ilmu aku yang belum cukup lagi membuatkan aku di ganggu perasaan takut. Kalau tangguh masa, dapatkah peluang ini datang bergolek buat kali ke dua? tetiba rasa nak luah topik nie. mana tau sapa2 yg baca blog nie boleh bagi cadangan utk aku.

2 comments:

  1. bro pe kate cuba je dulu . ilmu ley dtg dgn pengalaman . berjaya atau tidak tu cabaran yg bro kne amik . so nak tak nak bro kene gak wat production bro tu b'jaya . tul x ? so sblm peluang tu pergi jauh baik amik skunk . im sure ramai yg akan tolong n sokong bro including me . best of luck :D

    ReplyDelete
  2. salam hormat, berkenaan entri di atas ni, AVA mmg merancang utk mengadakan bengkel bagi sesiapa yg ingin tubuhkan kompeni penerbitan, semalam baru berbincangan dengan admin Radius One, cuma kami sedang cari tarikh yang sesuai. Syabas, kerana ingin menjadi usahawan! Ttg bengkel kami, kalau mahu tahu, refer sahaja blog kami atau add fb Astaka Villa Aksara. Segala perkembangan banyak dimaklumkan di fb kami.

    Terima kasih atas pertanyaan sdr.

    ReplyDelete